mspjulli

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Isabella Lund - 17 juni 2012 20:05

Tänkte Bah Göra en GodNatt Msp Inan JAg ska sova int för att jag ska nu jag ska göra det efter Pappa Har Komit !  Och  Jag ska nu Göra Sissta Inlägget För i dag så GodNatt !   

Jag ! ;)


Godnatt     

Av Isabella Lund - 17 juni 2012 19:58

Mamma sa att Pappa Skulle Komma Hem i Dag  

Men Jag Har Gjort filmen !

Ses

   

Av Isabella Lund - 17 juni 2012 19:02

Ska göra en Film ska sen Stoppa den Hitt ! ! 

Men Min Mamma säger att vi kanske ska sova över hOS Hennes FarFar  

Men I alla Fall så Om vi sk då så Kommer jag   inte Blogga då  

Men Här e En Blogg Som ni kan gå in på jag har gott in på den ! Det är en tjej som billar My Little Ponny  http://royalblack.bloggplatsen.se/     Sse

 

Av Isabella Lund - 17 juni 2012 18:39

Glömmde !  

Min MAmmas Farfar Fyller år i dag ahn fyller 91 r Snaka Om Länge Levt ! 

men Jag Och Mamma ska Hem till Han !

Min Pappa Ka inte föllja med för han e I Stockholm Och jag Bor Ju i Haparanda För min  Pappa Jobbar Jusst nu I Stockholm för Jag e Född i stockholm Och Pappa Jobbade ju där sen så nu behöver det Pappas Hjälp !    

aa men Inan Det ska jag Va på Msp Ses !  

Av Isabella Lund - 17 juni 2012 18:29

Jag Kollade på en Blogg som Hetter http://tinish.bloggplatsen.se/  Och alla Skrive att Ho n Var den som Gjoorde att Kissy Blev avstängd men hon är ju Inte ens Avstängd ! Tycker synd om henne ! 

Och alla säger att det var hon Och hon Heter Tilde Josefin På msp ! Hon e Snygg !

Men Alla Ljuger för Kissy e inte av stängd !   Och Alla skriver att det var hon som gjorde det !

Men Hur dum Får Man va ?  

Men Aja Ses

     

Av Isabella Lund - 17 juni 2012 17:54

Haii Har Sommar Lov Och Jag Vill veta Om ni har Msp Bloggar ? 

Skriv i "Fråga mig ?"  Så skriv där om du har en Msp Blogg ! 

För då kan jag Länka den !   

Men Sommar Lov Har JAg Och Jag ska inte Blogga så Mycket För ska försöka Vara Ute och så Men Jag Kan Nog inte Hålla mig borta från er ! Haahhahah   Men Aja Ska gå på Msp nu !  

       


Haahhahahahaha Ses  


   

Av Isabella Lund - 17 juni 2012 17:32

I Mån ska Alla Tjeje rpå Msp Klä Utt sig Till svart för att skräma killarna !  

Jag ska det med !  Men När jag endå Hålller på så ska jag Länka en Blogg Här Kommer den gå in på den ! Det är en tjej på msp Som e Lvl 14 Och min vän !     http://mspdaimond.bloggplatsen.se/ gå in på den !  


   

Av Isabella Lund - 17 juni 2012 17:13

Jag e Här ! Kelly Loggade Jusst In !  

Och PomPom_Star Med !  

Aja dte var det men är Orolig för King !  

Hönni Inan jag sutar i det här inlägget så kan vi ha ett musterium att hitta king och se när han e Inloggad !

 

Saknad : Mr.King 12


    

Presentation


Haii Jag e En Tjej Som heter Isabella Och e 12 år ! det är bara att läsa på bloggen ! Herå

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad Tycker du Om Msp ?
 Super !
 Suger !
 Vet inte ?
 Bra !
 Dåligt !
 Super Duper !
 Super Dåligt !
 Nja ?
 Helt Ok !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards